Kisah Realiti Perkahwinan..

kahwin1

Terdapat kisah realiti yang sangat menarik yang akan membuatkan anda tidak kering gusi untuk membacanya… Teruskan bacaan anda..

Kisah Realiti Perkahwinan..

Awal Perkahwinan

Isteri : “Jom kita pergi shopping”

Suami : “Jom..dari duduk rumah, bosan plak..”

Pertengahan Perkahwinan

Isteri : “Jom kita pergi shopping”

Suami : “Abang penat laaa..Ayang pergi sendiri laaa..naik lrt ke..drive ke..teksi ke..”

Penghujung Perkahwinan

Isteri : “Jom kita pergi shopping”

Suami : “apa shopping moping..?..aku kompang kang….”

Awal Perkahwinan

Isteri : “Hari ini kita makan kedai ye..”

Suami : “OK..no problem..”

Pertengahan Perkahwinan

Isteri : “Hari ini kita makan kedai ye..”

Suami : “Awak tak boleh masak ke ?”

Penghujung Perkahwinan

Isteri : “Hari ini kita makan kedai ye..”

Suami : “awak nikah je lah ngan mamak kedai tu…”

Awal Perkahwinan

Isteri : “Ayang mengandung..”

Suami : “Abang tak sabar nak lihat anak kita..”

Pertengahan Perkahwinan

Isteri : “Abang tolong buat susu anak..”

Suami : “Abang mengantuk laa..ayang buat laaa..”

Penghujung Perkahwinan

Isteri : “Cuba awak tegur anak tu sikit..”

Suami : “Haiii..anak awak..memang ikut mak…gerenti bengong nyer…”

Awal Perkahwinan

Isteri : “Ayang masak, abang kemas rumah ye..”

Suami : “OK..no problem..”

Pertengahan Perkahwinan

Isteri : “Ayang masak, abang kemas rumah ye..”

Suami : “Saya penat, awak ajelahh yang buat..”

Penghujung Perkahwinan

Isteri : “Ayang masak, abang kemas rumah ye..”

Suami : ” apa kata awak masak, awak kemas, awak buat sumer…saya nak kuar ngan maid kita yg baru ni….”

Awal Perkahwinan

Isteri : “Sempena hari jadi saya, abang nak hadiahkan apa ?”

Suami : “Apa yang ayang inginkan..”

Pertengahan Perkahwinan

Isteri : “Sempena hari jadi saya, abang nak hadiahkan apa ?”

Suami : “Setiap tahun saya berikan…tak cukup lagi ke ?”

Penghujung Perkahwinan

Isteri : “Sempena hari jadi saya, abang nak hadiahkan apa ?”

Suami : “kompang nak ?”

kahwin

Awal Perkahwinan

Isteri : “Ayang tak pandai masak..”

Suami : “takpe, biar abang masak..”

Pertengahan Perkahwinan

Isteri : “Ayang tak pandai masak..”

Suami : “masak jer la apa2 jer..”

Penghujung Perkahwinan

Isteri : “Ayang tak pandai masak..”

Suami : ” bakar je lar dapur tu…”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *